Kvällens Idol

Okej, så här är det:


Linni- Om sanningen ska fram

Orkaar inte. Hatar låten. Tycker inte att hon är såå märkvärdigt bra heller.
Men det var sorgligt att se henne så bortkommen och olycklig.

Denise- Från och med du
SNYGG som sjutton. Hennes bästa framförande hittills.
Men hon får nog svårt att vinna.

Olle- Sjutton år
Fin låt. Helt ok. Kanske lite konstiga kläder?
Men inget som gjorde bestående intryck på mig.

Moa- Vem ska jag tro på
Fattar inte låtvalet. Hon sjunger dock sjukt vackert.
Men sjukt tråkig låt bara.

Amanda P- Utan dina andetag
HUR KAN MAN INTE HA HÖRT DENNA LÅT FÖRUT? Herregud vad årets deltagare i Idol är unga, har inte riktigt förstått HUR unga tidigare bara.
Men hon gjorde den bra och med känsla.

Molly- Satan i gatan
Dåligt. Tyvärr. Molly är bra men inte i denna genre.
Men fin klänning denna vecka i alla fall.

André- Lilla lady
VAD HÄNDE MED ADDE? Gillar honom, så jag hade höga förväntningar.
Men det sög. Stackarn.

Emil Elton- Jag är en vampyr
Såå söööt när han tar i som en liten tupp. Gillar hans stil ikväll.
Men han sjunger inte så bra. I alla fall inte ikväll.

Robin- Alla vill till himmelen
Stackarn. Inte. Alls. Bra. För mycket av allt. Fattar inte att juryn hela tiden lovordar hans sång. Är den verkligen SÅ bra?
Men han är alltid glad, det gillar jag.

Amanda Fondell- Det hon vill ha
Bästa! Som vanligt! Vilken gudinna! LOVE HER!



Ursäkta alla stora bokstäver och överdrivna utropstecken. Och alla elaka kommentarer. Det kan inte vara roligt för dem att hela svenska befolkningen anser sig ha rätt att säga vad de tycker om dem. Eller så är det roligt för dem. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0