Framtidsfunderingar

Ska jag bli...
En astronaut?
En lastbilschaufför?
En flygvärdinna?
En annonssäljare?
En pizzabagare?
En hönsuppfödare?
En tågvärd?
En advokat?
En bankman?
En politiker?

I dag flyger mina drömmar fritt.
I morgon har jag inte längre något val.
Usch vad jag inte gillar dessa dagar då högskoleansökningarna skall vara inne.

Antagligen lutar det åt Litteraturvetenskap A i vår. Sen får vi se.
Men jag gillar i och för sig mitt jobb jag har nu. Mitt älskade jobb. Men det är bara halvtid..

Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Sanna

SÖK SÖK SÖK Emma! Man kan alltid ångra sig eller hoppa av om det inte känns rätt. Kram :)

2011-10-17 @ 22:52:52
URL: http://thesupernova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0