Fjärilar i magen

När man har fjärilar i magen är det personlig utveckling på gång.

..sa min tidningschef som hade hört det av någon som sa så, nu minns jag inte vem.
Men jag tycker att det är skönt att tänka på. I så fall utvecklas jag så hiskeligt mycket, väldigt ofta, att det knappt är sant.

Just i dag ligger dock utvecklingen på is eftersom både krönikan och intervjun jag hade deadline på i går blev gott mottagna. Skönt. Därför tänker jag ägna dagen åt att äta frukost på JC innan arbete där i några timmar. Kom förbi och hälsa vetja, det är alltid så trevligt med bekanta ansikten där.





Gårdagen och Maggio blev inte som planerat. Inte alls faktiskt. Men mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0