Tradera

Med anledning som redovisas i föregående inlägg har jag alltså rensat en hel del hemma.
En hög med påsar har lämnats in på Brödet & Fiskarna och en hel del har getts bort.
Lite grann hamnade dock i en säljhög. Och det är just denna hög jag sysslat med att lägga in på Tradera ikväll.
Här får ni se ett litet urval:











Så där. Och vet ni vad? Det känns superskönt. För när jag rensat känns det alltid lite mer OK att köpa ett par skor på second hand eller en ny tröja på jobbet. Jag gillar verkligen det här med att köpa second hand och lämna second hand. Att kläder går runt och hittar bättre ägare som vill ha dem ett tag och sedan kanske ännu en gång låta byta ägare.

Kommentarer
Postat av: Natta

Second hand är bäst! :)



Den blåa var superfin. Å den randiga med spets kommer jag ihåg när du hade på dig på midsommar :)

2011-10-06 @ 23:26:23
URL: http://timeslikethese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0